Σάββατο 6 Απριλίου 2013

ΑΔΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

                                                                                         Ημερ/νία: 5/4/2013

                                                                                               Α.Π.: 66


                                                                                       Προς: Διεύθυνση Π.Ε.
                                                                                             Κυκλάδων

                                                                                    Περιφερειακή Δ/νση
                                                                                       Εκπ/σης Κυκλάδων







Σχετ: Το έγγραφο με α.π. 2596/26-03-13 της Διεύθυνσης Πρωτ/θμιας Εκπ/σης Κυκλάδων προς τις σχολικές μονάδες.


Την Τρίτη 26 Μάρτη απεστάλη στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Κυκλάδων έγγραφο της Διεύθυνσης με α.π. 2596 σχετικά με τις άδειες των εκπαιδευτικών. Ειδικότερα έγινε αναφορά σε «πάγιες» ή «αποσπασματικές» τακτικές σχολείων όπου δίνονται άδειες χωρίς να γράφονται επίσημα. Κατά το έγγραφο τέτοια γεγονότα εγείρουν θέματα «ανισότητας» και «αδικίας» μεταξύ των εκπαιδευτικών.
Στο έγγραφο επίσης αναφέρεται ότι οι τακτικές αυτές έχουν γίνει γνωστές από «διασταυρωμένες πληροφορίες», και ότι «επί του παρόντος» η Διεύθυνση «δεν κρίνει σκόπιμο να κάνει αναφορά σε πρόσωπα και γεγονότα τα οποία γνωρίζει».
Κατά την άποψή μας τα τελευταία αυτά σημεία διαταράσσουν το ήρεμο παιδαγωγικό κλίμα στα σχολεία και τις σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών, αφού αφήνουν υπονοούμενα και δημιουργούν εντυπώσεις, σχετικά με την εργασία τους και την ακεραιότητά τους, χωρίς σαφείς και διαφανείς διαδικασίες.
Θεωρούμε απαράδεκτες τις αόριστες κατηγορίες ενάντια συναδέλφων στη βάση «διασταυρωμένων πληροφοριών», σε μια εποχή που η διαφάνεια στο χώρο της διοίκησης αποτελεί μέγιστο ζητούμενο, και η αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων βρίσκεται προ των πυλών. Τέτοιες πρακτικές καταστρέφουν κάθε ίχνος εμπιστοσύνης
και σεβασμού μεταξύ των εμπλεκόμενων στην εκπαιδευτική διαδικασία (εκπαιδευτικών, διοίκησης και γονέων), και δημιουργούν ένα ομιχλώδες τοπίο τρομοκρατίας και απειλών, που κάθε άλλο παρά συνάδει με τον ρόλο της Διοίκησης της Εκπαίδευσης, που είναι η διευθέτηση διαφορών, η άρση αμφιβολιών και αμφισβητήσεων και η επίλυση προβλημάτων με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξασφαλίζεται ήρεμο παιδαγωγικό κλίμα και πνεύμα συνεργασίας.


ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε. ΑΝΔΡΟΥ, ΚΕΑΣ, ΚΥΘΝΟΥ, ΣΕΡΙΦΟΥ, « ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΑΙΡΗΣ»

ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε. ΣΥΡΟΥ, ΤΗΝΟΥ, ΜΥΚΟΝΟΥ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε. ΘΗΡΑΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε. ΝΑΞΟΥ – Μ.ΚΥΚΛΑΔΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.